lørdag 19. september 2009

1 uke på Rhodos....

Her kommer endelig et lite innlegg om turen vår på Rhodos :D







Som dere ser på bildene har vi gjort litt av hvert på var deilige ferie til Rhodos :)
Vi dro søndag 16. august. Det var to meget spente gutter som skulle fly ;)
Mor grudde seg for å fly med to små men det gikk veldig bra :D De var våkne hele reisen frem til vi kom på bussen fra flyplassen til hotellet. Ikke så rart for vi var ikke fremme på hotellet før halv ett på natta :O

Hotellet var stort og flott. Meget barnevennelig :D
Dagene gikk med på å spise og bade og sole oss :D Ungene stortrivdes der. Benjamin ble veldig tøff i vannet etterhvert. Marcus litt skeptisk. Vi var på tir til Lindos stranden en dag og leide tråbåt. Det var stas! Tok også turen opp til borgen for å se på noen gamle ruiner ;) Den ligger på en topp og jeg må si at jeg grudde meg til å gå opp dit i 42 varmegrader! Men vi var heldige. Det var eselutleie i bånn av fjelltoppen så da ble det eselriding opp :D Unger som voksne fikk hvert sitt esel :D

Vi fikk også til en dykketur. Var ute på båten hele dagen. Thomas og jeg fikk tatt hvert vårt dykk :D Sikten var veldig bra og vannet klart og lyst. Ikke mye liv men noen fisker og en blekksprut fikk jeg da se ;)
Mens Thomas var og dykket så fikk jeg på ungene redningsvester og vi hoppet uti på dypet :D Benjamin var veldig tøff og skulle ikke holde meg ;) Marcus hang på meg. Svømte ikke mange metrene fra båten da....

Flyreisen hjem gikk også veldig bra. Marcus startet turen med å sove i 1,5 time ;)
Vi hadde en flott tur :D Sol og varme på ca 30-40 grader hver dag. temp i vann lå på 26-28. Nydelig. Tror jeg var mer i vann enn på land når vi var på stranden :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar