søndag 12. juli 2009

Dykking på Botnerbaugen og strandkos!

I dag har vi vært på Botnerbaugen sammen med mamma og pappa, og Stian. Jeg skulle få mitt første dykk siden kurset.! ENDELIG!
Jeg er jo fortsatt snurt for at jeg ikke fikk dykke i Italia ;)(spy og dykking er ingen god kombinasjon)
Guttae koste seg på stranden og det var faktisk pent vær og drøye 20 grader i lufta :D

Mormor hadde bakt gooooode boller og det var populært hos gutta og de voksne :P Grillet gjorde vi etter det første dykket :D Deilig!




Jeg ba mamma ta noen bilder og sånt....for å forevige meg i dykkerutstyr ol. ;) men dette var det eneste bildet ho tok :D Jaja----det er meg som er nr.2 fra høyre :)
Pappa tokk noen bilder og filmsnutter av oss under vann, mulig jeg kan få de etterhvert.
Iallefall så fikk jeg dykket 2 dykk i dag :D 1. dykket var ned på 19 meter og vi var nede i 34 min. Med på dykket var Thomas, Stian og pappa. Sikten var ikke så god men vi så noen store krabber, litt fisk og "dødmannsfingre"(?)
Det var gøy å få dtkket sammen med Thomas <3
Dykk nr. 2 var vi også nede på 19 m og var nede i 32 min....de andre kunne sikkert dykke enda lengre...men som nybegynner så bruker jeg litt mer luft enn de andre :p
Fikk to fine dykk i dag og det blir nok flere :D Thomas sitt utstyr fungerte perfekt 8)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar